28 stycznia 2012

kolorowo z dobrym humorem

Jeansowa koszula jest tym o czym od dawna marzyłam. Mimo,że na zewnątrz jest minusowa temperatura to sprawy blogowe na tym nie ucierpią - O nie! . Jeśli chodzi o mój strój to zdecydowanie w te mroźne dni wybieram wygodne i ciepłe ubrania. Aktualnie moim ulubieńcem jest czarna czapka z pomponikami.  Dobrałam do niego wzorzyste legginsy oraz różowe trapery,które same w sobie bardzo ożywia całą stylizację :).  Dziś bardzo kolorowo z dobrym humorem.

kurtka - ZARA  czapka - PRIV SKLEP  rękawiczki - ATMOSPHERE  koszula - SH  legginsy - MARILYN  torebka - VERO MODA
zegarek - STRADIVARIUS  bransoletka - KATHERINE  buty - CZASNABUTY

daajaA

85 komentarzy:

  1. według mnie za dużo kolorów w tym secie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na wiosnę :D Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! ?Uwielbiam te buty.. <3

    http://dariavisage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, za dużo kolorów na raz, ale buciki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety według mnie nic nie pasuje .. nie chce być chamska czy cóś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zestawy coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie również za dużo kolorów. Darowałabym sobie pomarańczową torebkę i było by ok.
    Ale źle też nie jest :) Świetne masz te buciki !

    OdpowiedzUsuń
  8. za dużo rzeczy na raz. po pierwsze za dużo kolorów, po drugie za dużo wzorów.. jeszcze chłopa i baby tam brakuję, no Dajana bez przesady. ubiera się "zazwyczaj" pod kolor, dobierając do tego odpowiednie dodatki, a nie pakuję wszystko co wpadnie w ręce do takiej nijakiej stylizacji. ubieraj się z głową i ze smakiem, proszę Cię. nie ważne, czy opublikujesz ten komentarz czy nie. (ach, ta krytyka anonimów!). i od razu mówię, iż nie piszę Ci tego z tej racji, żeby Ci dogryźć.
    Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię dużo kolorków,ale też szanuje twoje zdanie :)

      Usuń
  9. udowodnie ci ze kopiujesz http://imageshack.us/photo/my-images/13/dajanakopiuje.jpg/ ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,proszę. A nawet jeśli tak to co ci to przeszkadza :) ? Masz jakiś z tym problem? :)

      Usuń
    2. Każdy od kogoś "kopiuje". Dajana ! Nie przejmuj się. Każdy człowiek na kimś się wzoruje i ma do tego prawo. Ja też często mijając kogoś na ulicy, przeglądając blogi, nawet Twój wzoruję się na was.

      Usuń
  10. Dajanko, mam pytanie odnośnie poprzedniego posta i kaloszy. Pisałaś, że kosztowały ok 270 zł, w jakim sklepie kupiła je Twoja mama? bo ja je widziałam u mnie w galerii i kosztują 399...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NAzwywa się sklep : Ebuty.pl ,one są granatowe i kosztują mniej niż inne kolorki :)

      Usuń
  11. Też uważam ze za dużo tego wszystkiego tu. Ale buciki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne getry i ogólnie super strój :):)

    Zapraszam do mnie
    fashioncarolinna.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz, ale chyba te buciki za bardzo się rzucają w oczy, może beżowe pasowały by bardziej? hmmm??:))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mi sie pardzo podoba :)
    zmienilabym tylko buty na jakies czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz lepiej wyglądasz Daja ! :)
    Zawsze prezentowałaś się świetnie, ale teraz to już przesadzasz! :)
    Jesteś śliczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie, to ta koszula z sh którą ostatnio kupiłaś .? świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejny świetny zestaw, uwielbiam Cię! :) mogłaby zapytać jakim aparatem wykonujesz zdjęcia na bloga? są świetnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  18. NIE DLA ACTA !! ----> http://jestemprzeciwacta.pl/


    ROZEŚLIJ DALEJ !!

    OdpowiedzUsuń
  19. słodko to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze idealnie :)

    TRAPERKI <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam takie butki :D są one cudownym ożywieniem mojego stroju kiedy chodzę cała w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dokladnie nazywaja sie te buty, bo nie moge znalezc ich na stronie.;/ a sa naprawde swietne;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem ci niestety,bo nie wiem. Ja kupowałam w normalnym sklepie,a nie przez internet :)

      Usuń
  24. polecisz jakis SH? mi trudno trafic na jakis dobry... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. imponujesz mi :). Twój blog jest extra i jest bardzo ciekawy a poza tym masz styl i kochasz to co robisz, tow idać, uwielbiam to ze się nigdy nie poddajesz i nie przejmujesz się anonimami, i masz racje, po co sie nimi przejmować, gdyby mieli tu konto w życiu by sie nie odważyli napisać czegoś takiego ,:0.
    Pozadrawiam.
    Cześć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny, kolorowy i niebanalny zestawik;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  27. buty sa ok bo sama takie posiadam ale strasznie obtarly mi stopy :/ ale rozmiar jest ok... tez masz z tym problem czy moje stopy sie zbuntowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)
    Strasznie podobają mi się buty <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stylizacja jak wszystkie pozostałe :)
    śliczna jesteś :)

    zapraszam do mnie - nowy post :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. te buty są genialne! :) pozazdroscilam Ci ich od samego poczatku, ale nie szukalam na silę ale ostatnio w NY sie takie pojawily wiec sobie takie sprawilam *___* w grzywce jest Ci genialnie, nie zmieniaj juz fryzury <3

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw :) /Arleta

    OdpowiedzUsuń
  32. Organizuję konkurs, chcesz wziąć udział? http://raroika.blogspot.com/2012/01/konkurs-raroika.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ŚLicznie ! obserwujemy?? :*
    http://muffineczka.blogspot.com/2012/01/mhm.html

    OdpowiedzUsuń
  34. oj dziewczyny na blogu Angeli mają racje... małpujesz jak cholera! to nie fair. Ona wymysla posty, a Ty je nasladujesz.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ehh. ja nadal marzę o takiej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja osobiście również marzę o jeansowej koszuli lecz nie mogę nigdzie napotkać. Obserwuję na Pingerze a teraz także i tu. Dodaję i liczę na wsparcie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. legginsy wyglądają idealnie z żarówiastymi traperami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny zestaw, duzo sie w nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie wyglądasz, buty czadowe :D kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystko super .... mam Twojego bloga w swoich ulubionych ... własnie zaczynam swoja przygode z blogowaniem masz dla mnie jakies rady ??
    adres mojego bloga to http://nemeziskery.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź sobą. Co najważniejsze,musisz mieć duży dystans do ciebie i znosić krytykę.:)

      Usuń
  41. przerost formy nad treścią. NIE, NIE, NIE!

    OdpowiedzUsuń
  42. też mam takie buty,tylko,że czarne:) kosztowały tylko 49,99 wiec uznałam,że moje życie bez nich będzie bardzo smutne;p
    różowe są jeszcze fajniesze:) marza mi się te spodnie ,które masz na sobie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo pomyślałam :)

      Usuń
  43. Rewelacyjne kolory! :)
    Buty są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne legginsy
    P.S Mam w sprzedaży kosmetyki RIMMELA za prawie połowę ceny sklepowej może masz ochotę??
    To zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. łał naprawdę śliczna stylizacja, zapraszam cię na mojego bloga na którym właśnie odbywa się konkurs fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo podoba mi się torebka oraz koszula *:

    OdpowiedzUsuń
  47. Leginsy są świetne, co do butów mam mieszne uczucia, mianowicie, podobają mi się,ale na kimś, jak to mówią, sama chyba bym nie zdecydowała się na ten kolor. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten zegarek jest śliczny. Prowadzę blog poświęcony takim cudeńkom, które lubią nosić dziewczyny i chciałbym zapytać czy przyślesz mi jego zdjęcia? Najfajniejsze byłby by zdjęcia zegarka na nadgarstku. Twarz właścicielki również jest mile widziana. Mail znajduje się na blogu ale dla zasady tu tez go zapiszę.

    Adres bloga: http://krainazegarkow.blogspot.com/

    Mail: krainamodnychzegarkow@interia.pl

    Jestem zainteresowany dużymi gadżetami takimi jak ten :)
    Pozdrawiam i proszę o kontakt. Zyskasz darmową reklamę bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro postaram wysłać zdjęcia :)

      Usuń
  49. Witaj. Już dwie osoby mi zaufały i przysłały zdjęcia swoich zegarków - już dodałem ich zdjęcia (jedne w poście z 29 lutego ,a drugie 14 marca) :) Teraz czekam na Twoje fotki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkie dziewczyny, które lubią zegarki takie jak wyżej :)

    http://www.krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń