8 marca 2012

jak zrobić koka ?

Długo zwlekałam ze stworzeniem postu na temat mojego koczka. Ciężko jest zademonstrować ułożenie tej fryzury tak, aby było to dla Was naprawdę zrozumiałe. Zrobiłam co w mojej mocy. Wygląd tego uczesania zależy przede wszystkim od naszych włosów. Największą zaletą ułożenia włosów w taki sposób jest to, że można go wykonać nawet wtedy, gdy nasze włosy są w kompletnym nieładzie. Aby moje lenistwo w układaniu włosów nie wyszło na jaw, wykorzystuję ten szybki sposób. Instrukcja niżej..


1. Rozczesz dokładnie włosy i uwiąż je w tzw. kucyk.
2. Szczotką lub grzebieniem je nastrosz.
3. Umieść kucyk w miejscu, w którym chciałabyś go mieć.
4. Podziel włosy na dwie połowy.
5. Przekręć pasma z jednej na drugą stronę.
6. Jedną z połówek skręć i ciasno owiń je wokół widocznej gumki.
7. Drugie pasmo owiń wokół siebie.
8. Prawie gotowe..
9. Weź grubą gumkę, w zależności jaka wielkość koczka.
10. Obwiąż koka.
11. Kiedy uznasz, że ostateczny kształt ci się podoba - spryskaj włosy lakierem.
12. Gdy włosy znajdują się już tam gdzie chcesz, weź kilka wsuwek oraz szpilek do włosów.
13. Wepnij je, tak by utrzymały włosy na miejscu.
14. GOTOWE !


A tu macie koka z bliska.

P.S. Dziś 8 marca co oznacza, że to nasz dzień dziewuszki ! Więc..
Przyjmijcie życzenia Babki kochane od drugiej Baby, życzę Wam wszystkiego dobrego, samych niespodzianek. Zdrowia, szczęścia i miłości, 
bukiet kwiatów i słodkości!

daajaA

54 komentarze:

  1. od zawsze podobały mi się takie koki.. dlatego też same je czeszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny koczek ! :D nawzajem wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzurka zawsze idealna ;-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam za krótkie włosy do koka .
    Mi bardzo podobają się koki z takich długich włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dajanko ;*
    Nie spodziewalam sie ze zrobisz tak profesjonalna instrukcje:) Dzieki sprobuje wykonac koczka;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze jeszcze tapiruję przed zawinięciem przez co wydaje się, że mam więcej włosów i dłuższe niż są ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala zatródne jak dla mnie ja po protu czesze kucyka włosy owijam związuje i gotowe ;)ale twój efekt ładniejsz ;* nawzajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. liczyłam na filmik ;/
    doceniam że się trudziłaś ale filmik to filmik

    OdpowiedzUsuń
  10. co dostałaś dzisiaj od chłopaka? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wiedzieć skąd sweterek zielony?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to zrobiłaś :D
    Dziękuję i wzajemnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zrobiona instrukcja ! :D głupi by się nawet połapał co i jak :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna instrukcja.
    Koczek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koczek pierwsza klasa ! Już wiem jak się za takowy brać ! :) Dziękujemy i wzajemnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dajana czy grzywka bedzie dalej modna w 2012 roku ?
    Swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie mam pojęcia :P Uważam, że fryzury typu prosta grzywka, czy na bok zawsze jest 'modna' :)

      Usuń
  17. Dajana ladny kolor na paznokciach -co to takiego:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose nr.322 :)

      Usuń
    2. Dziekuje:) bedzie dzis outfit?:)

      Usuń
    3. Dzisiaj nie,ale planuję na jutro :)

      Usuń
  18. kok kojarzy mi się trochę ze sprzątanie, oczywiście z mojej winy, bo ja zawsze jak zabieram się za ogarnianie domu robię sobie koka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wykonać taki kok, bo moje metody są takie, że pożal się Boże! :D
    Również wszystkiego dobrego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna instrukcja, bardzo ładnie ten koczek wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra instrukcja ;) zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny koczek :) a skąd sweterek ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna instrukcja i muszę Cię pochwali, bo z pisaniem idzie Ci coraz lepiej ;)
    Również wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny post:) i rewelacyjny koczek, szkoda, że mi nie pasują długie włosy:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ` zaaarąbisty. ale pewnie mi nje wyjdzie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna instrukcja i bardzo ci za nią dziękuje , może się uda coś wykombinować i z moimi włosami , chociaż nie są najdłuższe więc się zobaczy . :) A co do życzeń to bardzo dziękuje , i wzajemnie , no i życzę mile spędzone wieczoru z twoim chłopakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Zaaraz sprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja zawsze się zastanawiałam jak go zrobić! danke :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię takie zabawne fryzurki.

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie buty dostałas?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. nr.5 śmiesznie wygląda ;P
    Wszystkiego naj!
    Ten od granituru

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja fryzura :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny sposób na koka , dodaję do obserwatorów i licze na rewanż .

    OdpowiedzUsuń
  34. czemu najgorsza?,świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczną masz tą fryzurkę :) Zastanawiam sie nad zrobieniem grzywki na prosto ale się boje bo jak nie będzie mi ładnie to lipa :(
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudnie ! zaraz wyprubuje ; ] a co do cb to do twarzy ci w koku , wgl jesteś śliczna ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny sposób na szybkie upięcie włosów!

    www.smileyouareinparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudny :). a teraz właśnie te sweterki są na przecenie w Częstochowie ;) zastanawiałam się nad kupnem ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne ale ja umiem lepszy więc mogli dać ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń