24 kwietnia 2012

na dzień dobry i dobranoc

Dziś bardzo zabiegany dzień i bardzo późny wpis - od 5 rana na nogach, dwie prace w jeden dzień. W dodatku jeszcze pogoda zmienna. Te zmiany ciśnienia mnie dobijają, bo tego jeszcze o mnie nie wiecie, ale jestem na to strasznie wrażliwa. Uff dobrze, że to już koniec dnia. Teraz pozostało tylko odpoczywanie leżąc w łóżeczku z gorącą herbatą u boku, odpisując na wszystkie wasze maile i komentarze. Na dobranoc ( i na dzień dobry ) mam dla was jedno - a w sumie 4 zdjęcia mnie, każdym w innym odcieniu. Miłych snów ! :*

daajaA

45 komentarzy:

  1. wow. w jakim programie robione zdjecie??

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten pomysł z zdjęciem :) 3maj się

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotka :) dołączam do obserwatorów - zapraszam do mnie http://monicasent.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcie :D
    Miłego dnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne to zdjęcie! :D
    Śliczną masz koszule :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrobiłaś takie zdjęcia, są swietne ?

    OdpowiedzUsuń
  8. funkcja fajna,ale wole normalne zdjecia. ej...pamietasz jak kiedys wstawilas filmik jak sie malowalaa? mozesz.zrobic taki sam ,ale aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  9. na codzien uzwasz fluidu? i czemu pare lat temu wybralas akurat podklad firmy lancome? i co uzywasz na niedoskonalosci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak codziennie. Dostałam go w prezencie, więc go używałam - to był najlepszy podkład jaki miałam do tej pory. Niczego nie używam na niedoskonałości :)

      Usuń
    2. a jaki to dokladnie byl podklad? skoro mowisz ze taki dobry ?:)

      Usuń
  10. fajnie, bardzo pozytywnie:) zapraszam do mnie : http://moonikka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, fajnie :) http://moonikka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, aczkolwiek nie powiem ze nie czekalam na stylizacje:(

    OdpowiedzUsuń
  13. przerabiałaś w Photoscape czy w innym programie ? :)
    bardzo fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory w Photospace, a łącznie zdjęć w Paincie ;)

      Usuń
  14. Fajna ta sklejka, szkoda, że trzeba głowę wywracać! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem wrażliwa na zmiany pogody-meteopatia.:P
    fajne zdjęcie.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcie :D

    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wróciłam na bloga po dłuższej przerwie. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej kochana, pamiętasz swoje czarne zamszowe koturny z odkrytym palcem? jaki masz rozmiar? nie zamierzasz ich czasem sprzedać? pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie się podziewasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysłowo :) wyszłaś fantastycznie na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń