29 października 2012

torba - shopper

Najmodniejszym modelem torebki w tym sezonie jest typ "shopper". Jest moim numerem 1 jeśli chodzi o kolor - piękny brąz. Jest duża i bardzo pojemna. Cieszy mnie fakt, że posiada też dłuższy pasek, więc można ją nosić w rękach ale i również może wisieć na ramieniu. Mieści format A4 - jest to dla mnie bardzo ważna cecha, ponieważ mogę spokojnie spakować to, co jest mi potrzebne i nie muszę martwić się, że nie mogę wziąć ze sobą danej rzeczy. My, kobiety mamy taką naturę, że nasze torby mieszczą nieograniczoną ilość "skarbów". :D A ta torebka umożliwia mi to. Łódkowy kształt zachęcił mnie do zakupu. Co do całości stylizacji, po raz kolejny założyłam ulubiony "workowaty" sweter. Na nogach beżowe spodnie, na stopach sztyblety w tym samym kolorze. Enjoy!

 sweter - H&M  spodnie - WGO  zegarek - EDIBAZZAR  bransoletka - ZLOTYPUDELEK  torebka - MODNENIEBO  buty - PANDORIA

94 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie padał śnieg tylko jeden dzień, i to jeszcze z deszczem, więc wszystko od razu się roztopiło :)

      Usuń
    2. u mnie jest biało od trzech dni i strasznie zimno

      Usuń
  2. Jesteś fatalnie ubrana. Ostatnio więcek kombinujesz i coś ci nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweter ;) Super outfit !
    Torba prezentuje się bardzo ciekawie ;)
    Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na bransoletkę :D
    A torba piękna, odpięłabym jedynie pasek na ramię bo taki pomięty nie wygląda estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ukochana torba!
    U mnie też możesz znaleźć z nią pościk :))
    CAŁUSY :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten model torby, aczkolwiek wersję oryginalną z Zary i jak patrzę na różnicę w ich wykonaniu, to nie żałuję, że wydałam na nią 70 zł więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ! Uwielbiam takie torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny masz sweter a torba - uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super masz te stroje, a w torebce jestem zakochana ;) Mam dla Ciebie radę, użyj jej lub nie ;p Nie musisz pisać co masz na sobie, ponieważ wszystko widać na zdjęciach ;) np. dziś ubrałam taką i taką bluzkę, do tego takie i takie spodnie + takie i takie buty ;D Taka rada ;) Bo też kiedyś tak pisałam, ale pewna osoba, napisała mi właśnie to i faktycznie to jest lepsze ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!
    Podobają mi się te szyblety nadają uroku całej stylizacji.

    Mam pytanie:
    Mieszkasz w domu jednorodzinnym czy bloku? Bo na niektórych zdjęciach jesteś w ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś tak kolorystycznie tego nie widzę... ale torebka ładna, to ta sama, która była w poście z nowościami prawda? jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zrobiłaś ten efekt na pierwszym zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest świetna, mam taką czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz :) torba mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie tutaj nie pasują ,wygląda strasznie mdło!wieje straszną nudą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że anonimy tylko lubią krytykować.

      Usuń
    2. nie wszystkim musi się podobać anonimie

      Usuń
  16. Torebka jest super, ale lepiej wygląda bez tego paska. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana torba, buty i sweter to rewelacja :)
    wszystko z miłą chęcią bym przygarneła :)
    całość świetnie się prezentuje!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. buty torba bransoletka ! <3 cudo !
    zapraszam tutaj => http://demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz jak byś dopiero co wstała . Oo
    Lubie twojego bloga ale osoatnio coś Ci nie wychodzi
    + buty wogóle nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  20. W jakich second-handach kupujesz ubrania? Jestem ciekawa, ponieważ mieszkam w Poznaniu, a Ty wyłapujesz bardzo fajne perełki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też się podobają takie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze zachwycasz Nas swoją urodą, wdziękiem i dobrym gustem :D Jesteś niesamowita :D Już wspomniałam na kilku blogach u dziewczyn, że będę musiala zrobić zjazd gdzies po środku polski i z Wami się spotkac i zrobić Wam sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super sweter !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. co ci się stało pod szyją nad dekoltem, malinka czy krostka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co cie to obchodzi ? :D hahahahaha, nie moge

      Usuń
    2. to nie z zawiści po prostu wcześniej tego nie miałaś :((((((

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  25. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=23406863 rzeczy przecenione - 50 % z metki.
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. mam identyczne buty. i wiesz co uważaj na nie bo już po pierwszym wyjściu starło mi się pół obcasa:D

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie super jak zawasze :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy sweter jest z aktualnej kolekcji, ile kosztował ?

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak się nazywa ta funkcja którą masz w aparacie że wychodzi taki efekt jak z pierwszego zdjęcia??:) ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kolory! Idealne na jesień ;) Szkoda, że nie pokazujesz swojej wierzchniej warstwy ubrań, byłoby jeszcze lepiej ale i tak jest super ;) Taka torba to strzał w dziesiątkę ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ^^

    http://charlottamarlii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. torba boska! :o
    wpadnij do mnie, dopiero zaczynam blogować :)
    http://anniestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam to torbe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super sweter! Fajnie wyglądałby też z paskiem w talii, do leginsów albo rurek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna torba lecz sweter nie podoba mi się. Może to winna kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Twój blog. < 3
    Torba jest świetna, ale sztyblety to buty do jazdy konnej nie do chodzenia. Chyba w życiu nie zrozumiem tej mody... ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. jakiego używasz podkładu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W butach się zakochałam - uwielbiam sztyblety.
    A co do torebki, to chyba muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. NAPISAŁAM O TOBIE NA MOIM BLOGU, A MIANOWICIE W POŚCIE ULUBIONE BLOGI!!!

    Zobacz:
    http://my-life-is-pastel.blogspot.com/2012/10/ulubione-blogi.html

    Przeczytaj i skomentuj!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. gdzie mozna ta pomadke garniera dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja ją dostałam w prezencie do opakowania :)

      Usuń
    2. kurde, a nie wiesz gdzie mozna ja dostac? bo ja patrzylam w roznych drogeriach....natura, rossman i nic ;/

      Usuń
  40. hej :)
    masz może do polecenia jaką stronę z strojami kąpielowymi (najlepiej 2 częściowie) ? jakieś tanie :D
    fajnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna bransoletka :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny, prosty zestaw, bransoletka ciekawa, a i fryzurka bardzo fajnie pasuje do tego swetrzycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna torba i buty!!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. sztyblety są przepiekne :D no i podzielasz moją miłość do shoper-bags ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystko bardzo fajne , ale zmieniłabym kolor legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny sweterek ;)
    obserwujemy? ;)
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny outfit, tylko buty mi się nie podobają ;< ale sweter mega :D

    OdpowiedzUsuń
  48. "wszyscy mają shopper.. mam i ja" ..

    OdpowiedzUsuń
  49. a ja kupiłam identyczny shopper (no może troszeczkę większą ;) ) tylko w czerwonym kolorze za... 65 zł.. ("jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać różnicę :) ja mam tą z zary i na prawdę jest róznica :)

      Usuń
    2. może ta na zdjęciach rzeczywiście wyszła jakoś tak dziwnie ale tak sie składa że też mam porównanie z orginałem i powiem że jesli miałabym dac 200 zł za taka torbę ro wolę dać 65 i zmienić ją na przyszły sezon.. jesli mam ocenic moja ma lepszy materiał w srodku bo jak zobaczyłam to dziwne płótno w zarze to aż żal było mi ja brać... cóż jedni wolą płacić za metke inni niekoniecznie :)

      Usuń
  50. fajny sweter!
    ale torba jest podróbą 'shoppera' z zary. niestety mało udaną kopią.

    OdpowiedzUsuń
  51. wspaniały masz sweter i torebkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobają mi się Twoje buty! :)

    OdpowiedzUsuń