14 lutego 2013

walentynkowe love

Walentynki, święto, które każdy z Nas zna. I nie trzeba tłumaczyć nic więcej. Ja osobiście bardzo je lubię. Dla mnie Walentynki trwają cały rok, ale nie da się zauważyć, iż tego dnia jest pogrom miłości. Możemy spotkać: zakochanych ludzi na ulicach, trzymających się za ręce; mężczyzn ganiających za kwiatami oraz ciągle otwierającymi i zamykającymi się drzwiami pobliskich kwiaciarni. Cudowny dzień. Ja spędziłam go z moją drugą połówką. Mimo, iż jestem przeziębiona wyszłam na chwilę, by się Wam pokazać. Nie jest to typowo 'walentynkowy' strój, ale nie miałam za bardzo głowy do stworzenia zestawu, bo przeziębienie zrobiło swoje. Postawiłam na wygodę oraz ciepło - leginsy galaxy, koszulę, ciepły płaszczyk oraz najcieplejsze na świecie Emu.

 kurtka - SHEINSIDE  legginsy - BB&B  kuszula - JESTESMODNA  buty - KUPBUTY

 ****
Mój chłopak jest najwspanialszy. Jest kochany. Dzisiaj przywitał mnie słodkościami i kwiatkami. Nie oczekiwałam tak na prawdę nic, bo już wcześniej dostałam prezent, ale zostałam kolejny raz miło zaskoczona. W weekend wybieramy się jeszcze do kina (jeśli będą miejsca ;p), więc może coś dla Was zmontuję! :)

A Wam wszystkim, tym zakochanym i singlom, życzę dużo miłości, radości z każdego dnia. Aby Wasze drugie połówki były z Was zadowolone; 
singlom natomiast życzę cierpliwości w szukaniu tej jednej, jedynej, ukochanej osoby. Miło spędźcie dzisiejszy wieczór!

77 komentarzy:

  1. mmm, jaki piękny i zapewne pyszny torcik!
    zdjęcia śliczne, strój bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I nawzajem! ;)

    a co do tortu- wygląda naprawdę przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, znakomicie wygląda ;)O

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! <3
    wesołych Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoją figurę kochana i jak zawsze wyglądasz świetnie :)

    Zdradzisz nam co dostałaś prędzej na walentynki od Adriana?

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia;)
    udanych walentynek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ^^
    Udanych walentynek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm, daj gryza tortu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm, daj gryza tortu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozchoruj się :)
    Udanych walentynek *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i love you werablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Och te walentynki ;)
    Wszystkich dopadły, nawet mnie, zrobiłam nawet walentynkowy konkurs :D
    A to przecież zwykły dzień ;) Świetny balonik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wygladasz z tym balonikiem !
    ale tort mmm!

    OdpowiedzUsuń
  15. co to za prezent dostałaś? na co do kina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary :) Na co do kina ? Hm, jeszcze nie wiemy. Macie jakieś propozycje :) ?

      Usuń
    2. sama szukam

      Usuń
    3. Szklana pułapka polecam :)

      Usuń
  16. co dałaś chłopakowi? upiekłaś ciacho?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, fajny pomysł z tym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ciacho :) jednak balon cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję kochana! :) Swietna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale balonik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taa ... 100 zdjęć dla balona, 2 dla zestawu :( Gdzie sens ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są waaaalentynki :):):)

      Usuń
    2. Dla mnie jest sens :)

      Usuń
  22. mrau, leeeeeeeeginsy <3 mega balon! *..*

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny zestaw, super kurtka i leggi!

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja się zakochałam w Twoich legginsach <3

    OdpowiedzUsuń
  25. aaaaaaa tort! *.* podziel się ;-)
    świetnie wyglądasz, galaktyczne legginsy - cudo!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki piękny tort *_*

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torcik smakowity :) Czego nie zrobi zakochany mężczyzna dla swojej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ile dałaś za kurtkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No ja widzę, że smakowicie Cię rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Róża różą, ale te ciacho! Ależ Cię ten chłopak rozpieszcza.. ;) Chociaż ja na swojego też nie mogę narzekać.
    Urzekło mnie pierwsze zdjęcie, takie klimatyczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. legginsy są wow ! i niedrogie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne fotki:) i ten torcik, na pewno był pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. o masz ten płaszczyk co był w zarze świetny jest , bardzo ładnie wyglądasz <3 widać,że poświęcasz dużo czasu i wielu starań w pisaniu bloga tak trzymać ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mnie budują takie słowa :)

      Usuń
  34. Użyte w tym poście słowo "pogrom" oznacza zadanie komuś klęski, unicestwienie, rozbicie. Piszesz "pogrom miłości" - czyli w walentynki mamy klęskę miłości? sugeruję zmianę na "ogrom" - miałoby to więcej sensu.
    pzdr
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  35. Torcik uroczy :) musiał być smaczny :D a pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia :) a torcik wygląda baaaardzo smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. ale słodki balonik ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo Ci zazdroszcze tego płaszczyka. Wyglądasz w nim świetnie :) Może uda mi się upolować taki kremowy z czarnymi skórzanymi rękawami <3

    OdpowiedzUsuń
  39. mam głupie pytanie, jeśli nie chcesz nie publikuj i nie odpowiadaj

    lubię kolczyki i tatuaże, jednak jedna z polskich blogerek robi je w kiepskim guście
    ma kolczyki np. przegrodzie nosowej, i sutkach, oraz tatuaże w tym jeden który mógł wyjść fajnie ale oszpecił jej pół ręki

    co sądzisz o takich dużych tatuażach, oraz o kolczykach np. w sutku (blee)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytatuowana ręką nie będzie fajnie wyglądać przy sukni ślubnej
      a kolczyki w sutkach nie wiem czemu miałyby służyć oprócz igraszek z chłopakiem

      Usuń
    2. i tak każdy wie o kogo chodzi...
      jej styl to jej styl

      Usuń
    3. myślałam że skoro opublikowałaś pytanie to na nie odpowiesz, sądzę że można wyrazić swoją opinię nie urażając wspomnianej blogerki
      ja bym sobie taki kolczyków ani tatuażu nie zrobiła a Ty?

      Usuń
    4. Co ja o tym myślę ? Każdy ma swój gust i nie należy go oceniać jeśli nie wiemy dlaczego to robi. Ja nie mam nic do tego, szanuje to ale nie oceniam ;)

      Usuń
  40. kiedyś prosiłam o post na strój wieczorowy, a tu już po 100dniówkaach i walentynkach
    szkoda że się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz najnowszy post :)

      Usuń
  41. mniami jaki pyszny i śliczny torcik! *.*
    extra legginsy!
    Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę Ci włosów, rosną normalnie jak na drożdżach ! :D

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. jaki masz rozmiar płaszczyka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super dżinsy :D:D!!! też chce takie :(
    http://diamentowa-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń